Apartamenty Nowy ZdrójMickiewicza 1b
57-320 Polanica Zdrój
Tel. +48 502576997
biuro@apartamenty-nowyzdroj.pl
Regulamin wynajmu krótkoterminowego apartamentu
- Wynajmującym apartamenty jest firma: Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp. k. mieszcząca się przy ul. Pszczyńskiej 17 60-102 Poznań, NIP 7792450164
- Rezerwacje dotyczące wynajmu krótkoterminowego apartamentu dokonywane są telefonicznie, poprzez stronę internetową www.apatramenty-nowyzdroj.pl oraz za pomocą zewnętrznych portali rezerwacyjnych.
- Zameldowanie odbywa się w godzinach 15.00-20.00 po wcześniejszym kontakcie na godzinę przed przyjazdem pod nr tel. +48 572929654 z osobą opiekującą się gośćmi podczas pobytu. Ewentualna nieobecność Klienta w ustalonym dniu rozpoczęcia wynajmu będzie potraktowana jak zerwanie umowy. W przypadku przybycia Klienta po godz. 20.00 jeżeli nie ustalono inaczej zostanie doliczona jednorazowa dodatkowa opłata w wysokości 50 zł. Pracownik Apartamenty Nowy Zdrój może odmówić przyjęcia Klienta po godz. 24.00 gdy taka pora przyjazdu nie została wcześniej uzgodniona lub dokonać zdalnego zameldowania.
- Po przyjeździe klienta zostają dopełnione formalności związane z zameldowaniem (Klient ma obowiązek przedstawienia dokumentu stwierdzającego jego tożsamość ). Pracownik przekazuje klucze do apartamentu.
- Po przejęciu apartamentu Klient ponosi pełną odpowiedzialność za znajdujące się w apartamencie elementy wyposażenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń elementów wyposażenia Klient ma obowiązek ich zgłoszenia Wynajmującemu najpóźniej w dniu następnym. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastrzeżeń. Podczas odbioru, przez pracownika Wynajmującego, apartamentu po zakończonym okresie wynajmu, dokonane zostaną oględziny stanu wyposażenia. Stwierdzone braki lub uszkodzenia zostaną odtworzone na koszt Klienta. W przypadku konieczności przeprowadzenia, w wyniku zniszczenia, jakichkolwiek prac remontowych Klient może zostać obciążony także kosztami wynajmu w okresie prac odtwórczych.
- W przypadku zagubienia kluczy Klient zostaje obciążony kwotą 200 zł.
- Wymeldowanie odbywa się w dniu wyjazdu do godziny 11.00. W przypadku przedłużenia pobytu, bez wcześniejszego uzgodnienia, Klient może zostać obciążony kosztami wynajmu za okres w jakim dodatkowo zajmował apartament. W przypadku, gdy nieuzgodniony pobyt uniemożliwia zajęcie apartamentu przez kolejnego Klienta może on zostać obciążony kosztami dodatkowymi wynikającymi z niezrealizowanej umowy. W razie nie opuszczenia apartamentu przez Klienta do godziny 11:00 i uniemożliwienie przeprowadzenie terminowego wykwaterowania Klient zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 150 zł. za opóźnienie trwające do godz. 12:00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. . W razie nie opuszczenia apartamentu przez Klienta do godziny 12:30 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu, rezerwacja ulega przedłużeniu o kolejną dobę i jest pełnopłatna przez Klienta
- Wcześniejszy wyjazd Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Bezpłatnej zmiany w rezerwacji oraz jej anulacji Klient może dokonać w terminie do 5 dni przed planowanym przyjazdem. Możliwość zmiany dotyczy terminu, i apartamentu. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowym terminie rezerwacji Apartament jest wolny. Dokonanie zmiany może się wiązać ze zmianą ceny najmu. Jeśli zmiana terminu pobytu nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, tj. anulował rezerwację lub nie wypełnił warunków umowy (brak przyjazdu), zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania całkowitej wniesionej opłaty.
- Zastrzegamy sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji w ciągu 24 h od jej dokonania. W przypadku anulowania rezerwacji Klient otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych środków.
- Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji przez Wynajmującego możliwa jest w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Wynajmującego, nie będzie mogło być zagwarantowane. Wynajmujący wówczas zaproponuje Klientowi inny termin pobytu lub anuluje rezerwację zwracając mu wpłaconą zaliczkę.
- Wynajmujący zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach, a także w wypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których skutków nie można zlikwidować zwyczajnymi środkami udostępnienie apartamentu zamiennego za zgodą Klienta. W przypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament rezerwacja ulega anulowaniu, a Wynajmujący ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej zaliczki.
- Umowa najmu apartamentu nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników
- Reklamacje dotyczące przygotowania apartamentu należy zgłosić niezwłocznie najpóźniej trzy godziny po zameldowaniu telefonicznie pod nr +48 502576997 lub +48 572929654. W celu rozpatrzenia reklamacji wynajmujący musi udostępnić apartament osobie rozpatrującej wniosek, w przeciwnym wypadku reklamację uznaje się za niezasadną.
- W wyniku awarii częściowy lub całkowity brak możliwości korzystania z poszczególnych elementów wyposażenia, sprzętu AGD i RTV, dostępu do Wi-Fi, Internetu, dostępu do mediów (energii elektrycznej, wody, gazu ) nie stanowi podstawy do żądania zmniejszenia lub zwrócenia zapłaconej ceny lub zamiany apartamentu. W przypadku awarii wynajmujący dołoży wszelkich starań do jak najszybszego usunięcia usterki.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Usługach turystycznych
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp. k. w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje dotyczące rezerwacji należy składać na adres Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp.k. ul. Pszczyńska 17 60-102 Poznań, biuro@apartamenty-nowyzdroj.pl tel +48 5052576997. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
Podczas pobytu prosimy Gości o przestrzeganie poniższych zasad:
- W apartamencie może mieszkać maksymalnie tylko taka ilość osób jaka została wykupiona przez Klienta i przedstawiona w ofercie wynajmu.
- Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z wynajmującym.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wewnątrz pomieszczeń.
- Obowiązuje zakaz przechowywania rowerów na balkonach.
- Prosimy o zachowanie ogólnie przyjętych norm zachowania społecznego w tym, w szczególności, ciszy nocnej (od godz. 23.00 do 7.00 ).
- W apartamencie obowiązuje zakaz organizowania imprez.
- Niezastosowanie się Klientów do powyższego może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Klientowi nie należy się zwrot kosztów wynajmu.
Pozostałe ustalenia
- Prosimy Gości o zgłaszanie wszystkich niedogodności w związku z pobytem w apartamentach, a także ewentualnych awarii i szkód.
- Apartamenty Nowy Zdrój nie ponoszą odpowiedzialności za drogocenne rzeczy, pieniądze i dokumenty pozostawione w apartamencie, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Klienta zostaną odesłane na jego koszt, na wskazany adres po wcześniejszym uzgodnieniu. W przypadku braku dyspozycji Apartamenty Nowy Zdrój przechowają przedmioty przez okres jednego miesiąca, a następnie je zutylizuj
Regulamin pobytu ze zwierzętami w Apartamentach Nowy Zdrój
-
- Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 25 PLN za dobę płatne ma miejscu w obiekcie.
- Przyjmujemy zwierzęta o ciężarze do 15 kg.
- Zwierzę podczas pobytu w Apartamentach Nowy Zdrój musi pozostawać pod stałą opieką właściciela. Niedopuszczalne jest pozostawienie zwierzęcia bez opieki w apartamencie jak również na terenie obiektu. Wyjątkiem jest pozostawienie zwierzęcia w klatce którą zapewnia właściciel zwierzęcia.
- W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, pracownik Apartamentów Nowy Zdrój podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, lub sytuacja się powtarza Apartamenty Nowy Zdrój zastrzegają sobie prawo wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
- W Apartamentach Nowy Zdrój mogą przebywać tylko zwierzęta domowe.
- Nie przyjmujemy zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, między innymi: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Owczarek kaukaski ,Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Amerykański pit bull terier, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Tosa, Moskiewski stróżujący.
- Wykaz ras agresywnych reguluje Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku Dz.U. 2003 nr 77 poz. 687
- Zwierzęta muszą posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami.
- Obowiązkiem właściciela zwierzęcia jest zapewnienie smyczy, obroży, kagańca, klatki, kuwety – w zależności od gatunku zwierzęcia.
- Zwierzę przebywające na terenie Apartamentów Nowy Zdrój nie może przeszkadzać innym Gościom. Obowiązkiem Właściciela jest zapanowanie nad zachowaniem zwierzęcia.
- Właściciel zwierzęcia jest odpowiedzialny za czystość po zwierzęciu w apartamencie, na terenie obiektu jak również wokół niego.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zniszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia ich kosztów.
- Pobyt ze zwierzęciem (zwierzętami) w obiekcie Apartamenty Nowy Zdrój musi być uzgodniony pisemnie w formie korespondencji e-mail: rezerwacje@apartamenty-nowyzdroj.pl. Przyjazd bez wyrażonej pisemnej zgody skutkuje jednorazową dopłatą do pobytu w wysokości 500 PLN (pięćset złotych) lub anulowaniem rezerwacji bez zwrotu jej wartości.