Zaznacz stronę

Apartamenty Nowy ZdrójMickiewicza 1b

57-320 Polanica Zdrój

Tel. +48 502576997

biuro@apartamenty-nowyzdroj.pl

Regulamin wynajmu krótkoterminowego apartamentu

  1. Wynajmującym apartamenty jest firma: Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp. k. mieszcząca się przy ul. Pszczyńskiej 17 60-102 Poznań, NIP 7792450164
  2. Rezerwacje dotyczące wynajmu krótkoterminowego apartamentu dokonywane są telefonicznie, poprzez stronę internetową www.apatramenty-nowyzdroj.pl oraz za pomocą zewnętrznych portali rezerwacyjnych.
  3. Zameldowanie odbywa się w godzinach 15.00-20.00 po wcześniejszym kontakcie na godzinę przed przyjazdem pod nr tel.  +48 572929654 z osobą opiekującą się gośćmi podczas pobytu. Ewentualna nieobecność Klienta w ustalonym dniu rozpoczęcia wynajmu będzie potraktowana jak zerwanie umowy. W przypadku przybycia Klienta po godz. 20.00 jeżeli nie ustalono inaczej zostanie doliczona jednorazowa dodatkowa opłata w wysokości 50 zł. Pracownik Apartamenty Nowy Zdrój może odmówić przyjęcia Klienta po godz. 24.00 gdy taka pora przyjazdu nie została wcześniej uzgodniona lub dokonać zdalnego zameldowania.
  4. Po przyjeździe klienta zostają dopełnione formalności związane z zameldowaniem (Klient ma obowiązek przedstawienia dokumentu stwierdzającego jego tożsamość ). Pracownik przekazuje klucze do apartamentu.
  5. Po przejęciu apartamentu Klient ponosi pełną odpowiedzialność za znajdujące się w apartamencie elementy wyposażenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń elementów wyposażenia Klient ma obowiązek ich zgłoszenia Wynajmującemu najpóźniej w dniu następnym. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastrzeżeń. Podczas odbioru, przez pracownika Wynajmującego, apartamentu po zakończonym okresie wynajmu, dokonane zostaną oględziny stanu wyposażenia. Stwierdzone braki lub uszkodzenia zostaną odtworzone na koszt Klienta. W przypadku konieczności przeprowadzenia, w wyniku zniszczenia, jakichkolwiek prac remontowych Klient może zostać obciążony także kosztami wynajmu w okresie prac odtwórczych.
  6. W przypadku zagubienia kluczy Klient zostaje obciążony kwotą 200 zł.
  7. Wymeldowanie odbywa się w dniu wyjazdu do godziny 11.00. W przypadku przedłużenia pobytu, bez wcześniejszego uzgodnienia, Klient może zostać obciążony kosztami wynajmu za okres w jakim dodatkowo zajmował apartament. W przypadku, gdy nieuzgodniony pobyt uniemożliwia zajęcie apartamentu przez kolejnego Klienta może on zostać obciążony kosztami dodatkowymi wynikającymi z niezrealizowanej umowy. W razie nie opuszczenia apartamentu przez Klienta do godziny 11:00 i uniemożliwienie przeprowadzenie terminowego wykwaterowania Klient zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 150 zł. za opóźnienie trwające do godz. 12:00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. . W razie nie opuszczenia apartamentu przez Klienta do godziny 12:30 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu, rezerwacja ulega przedłużeniu o kolejną dobę i jest pełnopłatna przez Klienta
  8. Wcześniejszy wyjazd Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
  9. Bezpłatnej zmiany w rezerwacji oraz jej anulacji Klient może dokonać w terminie do 5 dni przed planowanym przyjazdem. Możliwość zmiany dotyczy terminu, i apartamentu. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowym terminie rezerwacji Apartament jest wolny. Dokonanie zmiany może się wiązać ze zmianą ceny najmu. Jeśli zmiana terminu pobytu nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, tj. anulował rezerwację lub nie wypełnił warunków umowy (brak przyjazdu), zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania całkowitej wniesionej opłaty.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji w ciągu 24 h od jej dokonania. W przypadku anulowania rezerwacji Klient otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych środków.
  11. Zmiana terminu potwierdzonej rezerwacji przez Wynajmującego możliwa jest w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od Wynajmującego, nie będzie mogło być zagwarantowane. Wynajmujący wówczas zaproponuje Klientowi inny termin pobytu lub anuluje rezerwację zwracając mu wpłaconą zaliczkę.
  12. Wynajmujący zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach, a także w wypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których skutków nie można zlikwidować zwyczajnymi środkami udostępnienie apartamentu zamiennego za zgodą Klienta. W przypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament rezerwacja ulega anulowaniu, a Wynajmujący ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej zaliczki.
  13. Umowa najmu apartamentu nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników
  14. Reklamacje dotyczące przygotowania apartamentu należy zgłosić niezwłocznie najpóźniej trzy godziny po zameldowaniu telefonicznie pod nr +48 502576997 lub +48 572929654. W celu rozpatrzenia reklamacji wynajmujący musi udostępnić apartament osobie rozpatrującej wniosek, w przeciwnym wypadku reklamację uznaje się za niezasadną.
  15. W wyniku awarii częściowy lub całkowity brak możliwości korzystania z poszczególnych elementów wyposażenia, sprzętu AGD i RTV, dostępu do Wi-Fi, Internetu, dostępu do mediów (energii elektrycznej, wody, gazu ) nie stanowi podstawy do żądania zmniejszenia lub zwrócenia zapłaconej ceny lub zamiany apartamentu. W przypadku awarii wynajmujący dołoży wszelkich starań do jak najszybszego usunięcia usterki.
  16. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Usługach turystycznych
  17. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp. k.  w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje dotyczące rezerwacji należy składać na adres Apartamenty Nowy Zdrój sp. z o.o. sp.k. ul. Pszczyńska 17 60-102 Poznań, biuro@apartamenty-nowyzdroj.pl tel +48 5052576997. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.

Podczas pobytu prosimy Gości o przestrzeganie poniższych zasad:

  1. W apartamencie może mieszkać maksymalnie tylko taka ilość osób jaka została wykupiona przez Klienta i przedstawiona w ofercie wynajmu.
  2. Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z wynajmującym.
  3. Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wewnątrz pomieszczeń.
  4. Obowiązuje zakaz przechowywania rowerów na balkonach.
  5. Prosimy o zachowanie ogólnie przyjętych norm zachowania społecznego w tym, w szczególności, ciszy nocnej (od godz. 23.00 do 7.00 ).
  6. W apartamencie obowiązuje zakaz organizowania imprez.
  7. Niezastosowanie się Klientów do powyższego może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Klientowi nie należy się zwrot kosztów wynajmu.

Pozostałe ustalenia

  1. Prosimy Gości o zgłaszanie wszystkich niedogodności w związku z pobytem w apartamentach, a także ewentualnych awarii i szkód.
  2. Apartamenty Nowy Zdrój nie ponoszą odpowiedzialności za drogocenne rzeczy, pieniądze i dokumenty  pozostawione w apartamencie, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Klienta zostaną odesłane na jego koszt, na wskazany adres po wcześniejszym uzgodnieniu. W przypadku braku dyspozycji Apartamenty Nowy Zdrój przechowają przedmioty przez okres jednego miesiąca, a następnie je zutylizuj

 

Regulamin pobytu ze zwierzętami w Apartamentach Nowy Zdrój

    1. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 25 PLN za dobę płatne ma miejscu w obiekcie.
    2. Przyjmujemy zwierzęta o ciężarze do 15 kg.
    3. Zwierzę podczas pobytu w Apartamentach Nowy Zdrój musi pozostawać pod stałą opieką właściciela. Niedopuszczalne jest pozostawienie zwierzęcia bez opieki w apartamencie jak również na terenie obiektu. Wyjątkiem jest pozostawienie zwierzęcia w klatce którą zapewnia właściciel zwierzęcia.
    4. W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, pracownik Apartamentów Nowy Zdrój podejmie kontakt z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, lub sytuacja się powtarza Apartamenty Nowy Zdrój zastrzegają sobie prawo wejścia personelu do pokoju gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
    5. W Apartamentach Nowy Zdrój mogą przebywać tylko zwierzęta domowe.
    6. Nie przyjmujemy zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, między innymi: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Owczarek kaukaski ,Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Amerykański pit bull terier, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Tosa, Moskiewski stróżujący.
    7. Wykaz ras agresywnych reguluje Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku Dz.U. 2003 nr 77 poz. 687
    8. Zwierzęta muszą posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami.
    9. Obowiązkiem właściciela zwierzęcia jest zapewnienie smyczy, obroży, kagańca, klatki, kuwety – w zależności od gatunku zwierzęcia.
    10. Zwierzę przebywające na terenie Apartamentów Nowy Zdrój nie może przeszkadzać innym Gościom. Obowiązkiem Właściciela jest zapanowanie nad zachowaniem zwierzęcia.
    11. Właściciel zwierzęcia jest odpowiedzialny za czystość po zwierzęciu w apartamencie, na terenie obiektu jak również wokół niego.
    12. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zniszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia ich kosztów.
    13. Pobyt ze zwierzęciem (zwierzętami) w obiekcie Apartamenty Nowy Zdrój musi być uzgodniony pisemnie w formie korespondencji e-mail: rezerwacje@apartamenty-nowyzdroj.pl. Przyjazd bez wyrażonej pisemnej zgody skutkuje jednorazową dopłatą do pobytu w wysokości 500 PLN (pięćset złotych) lub anulowaniem rezerwacji bez zwrotu jej wartości.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Instagram
Tiktok